ch3ts Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 (redigerat) HALO 2 ÄR :cool:T MEN DET BÄSTA JAG VETT ÄR ATT VÄLTA EN SCORPION OCH STÅ PÅ DEN WOHO DET ÄR SÅ KUL JAG MENAR SEN VÄNDER DU PÅ DEN NÄR DU STÅR PÅ DEN ! DÅ FLYGER DU LÅNGT HAR DU NÅT TIPS OM VAD MAN KAN GÖRA ?? :student: :medieval: OCH GLÖMDE NÄSTAN OWER SHIELD ANNARS DÖR DU AHHAHAHAHAHAHAHAHAH :D Redigerat 24 Februari 2007 av ch3ts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Förklara lite bättre så kan någon möjligtvis kunna hjälpa dig. Om du tog bort Caps locken skulle det också bli lättare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 ja tror inte han behöver hjälp han vill nog bara ha tips på vad man kan göra på halo2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 CAPS LOCK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbe_semar Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 HALO2 ´HAR BRA GRAFICK :) OCH KUL MEN JAG SKA SKAFA HALO 3 TROR NI DER ÄR SVÅRARE ELLER JAG KLARA HALO2 PÅ HARD OCH EN OCH EN HALV TIMMA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 lol klara legendary på samma tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Så kan du söka efter Dödskallarna som gömmer sig på banorna samtidigt som du spelar på Legendary. Finns dock inte så mycket mer än de som jag finner intresant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CommanderCody Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Halo 2 suger Halo Combat Evolved äger det. Halo 2 har dahdåliga vapen och så vidare.. Du kan alltid ta och spränga dig själv me bazooka de e skit kul....:P:P :zzz: :zzz: :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 commandercody??? visst, Halo:CE ÄR bättre än halo 2 men halo 2 är knappast dåligt, bara snabbare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Det killen menade där upp var att om du kör med 2 tanks på en bana ska du göra följande. 1 välta den första tanken, 2 köra upp på den , 3 be din kompis älta den första tanken som ligger upp och ned, Resultatet blir att man flyger som f*n och man dör om man inte tar overshield eller något sådnt. Halo 2 är bra. Commandercody har ioförsig ingen känsla för spelet efter som att han bara har combat evoled och inte spelat halo 2 så mycket >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Inte så svårt. Om ni villa ha något att göra på Halo2, hitta några Superjups då! komm upp till några coola ställen. Om ni inte klarar dom börja med den på Zanzibar vid glasen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 va är det för skilnad på Halo CE ocg Halo 2??? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg