Eric_H Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 ja, jag har mött Shiny Graveler. Det dumma var att jag hade en pokemon som inte var effektiv mot den, så jag tryckte på Run, och precis när jag gjort det märkte jag att det var en Shiny... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 så synd,det är coolt med shiny fast ibland kan dem se lite töntiga ut som den här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Det är bara i Guld/Silver/Kristall som det är garanterat att Shiny pkmn är starkare. Sedan blev deras stats normala i Advance serien. Konstigt då,Jag fuskade fram en Shiny Treecko på Emerald(på dartorn)och valde Treecko som starter och levelade upp Shiny Treecko till samma level och Shiny Treecko hade mer stats tillsammans!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 ja men shiny starters är starka på alla spel,de finns ju till och med på kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 hur får man shiny pokémon???? ja, jag har mött Shiny Graveler. Det dumma var att jag hade en pokemon som inte var effektiv mot den, så jag tryckte på Run, och precis när jag gjort det märkte jag att det var en Shiny... HAHAHAHAHHAAHA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 man hittar dem som vanliga pokemon men dem är supersällsynta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 okej inte hittat en enda <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 nej,det är jättesvårt,man måste ha megaTUR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 de finns ju till och med på kort Inte starters. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 :bah: Smileysarna är coola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 jo vissa,tortchic,treecko o mudkip iallafall på kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Det är bara i Guld/Silver/Kristall som det är garanterat att Shiny pkmn är starkare. Sedan blev deras stats normala i Advance serien. Det är helt random om en shiny blir starkare, svagare eller helt normal jämfört med genomsnittet.Läs här http://www.serebii.net/games/shiny.shtml Det är fortfarande 1 chans på 8192 på att man hittar en shiny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg