Mezox Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 (redigerat) Jag tänkte att vi skulle kunna ha en lite lätt regel (alltså att man inte blir varnad efter första brottet) som lyder såhär: Att fråga frågor som tydligt är besvarade i det första inlägget. Namnet låter konstigt men ni kan formulera det på ett annat sätt om ni vill. Ja, jag vet att §1.11"täcker det" (egentligen inte men det är ju ett argument som många för) men jag tyckte att man kunde specificera det lite nogrannare. Redigerat 26 Februari 2007 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Jag tänkte att vi skulle kunna ha en lite lätt regel (alltså att man inte blir varnad efter första brottet) som lyder såhär: Att fråga frågor som tydligt är besvarade i det första inlägget. Namnet låter konstigt men ni kan formulera det på ett annat sätt om ni vill. Ja, jag vet att §1.11"täcker det" (egentligen inte men det är ju ett argument som många för) men jag tyckte att man kunde specificera det lite nogrannare. Hm, exakt hur menar du ? Ex.Som hur fångar man en...Pokemon/Jo du slåss med den tills den har lite hp, sen använder du en pokemonboll. Sen frågar en i tråden, hur fångar man en pokemon? Är det så du menar? Men det är ju typ §1.11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Nej, så här: Hur ändrar man bakgrundsljudet till en webbsida? Jag använder programmet: "Dreamwever 8". Någon annan: Vilket Program använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Något som jag lyckas irritera mig på är, Fråga: "Vad heter jag ?" Svar 1: Pelle Svar 2: Pelle Svar 3: Pelle Svar 4: Pelle Svar 5: Pelle osv... Lite samma kategori som det Mezox var inne på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Menar du att man blir förvarnad innan sin första varning eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Något som jag lyckas irritera mig på är, Fråga: "Vad heter jag ?" Svar 1: Pelle Svar 2: Pelle Svar 3: Pelle Svar 4: Pelle Svar 5: Pelle osv... Lite samma kategori som det Mezox var inne på tänk om dom heter så då? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 (redigerat) Något som jag lyckas irritera mig på är, Fråga: "Vad heter jag ?" Svar 1: Pelle Svar 2: Pelle Svar 3: Pelle Svar 4: Pelle Svar 5: Pelle osv... Lite samma kategori som det Mezox var inne på <{POST_SNAPBACK}> tänk om dom heter så då? :) <{POST_SNAPBACK}>[/quote Tror han syftar på att alla inte behöver svara på en fråga som redan är besvarad. Redigerat 27 Februari 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Det är ju en bra idé, men jag tycker fortfarande att det går under §1.11. Man får hellre skriva vad saken gäller när man anmäler inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.