Kassler Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 tjoohooo en skåning! hej broder! bara skoja med det dära om ölabug. det är inte så överdrivet sexigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 nä håller me dig broder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Hur kan man vara kär i någon i min klass? Alla där är ju värsta kaxiga! Så scaret är nej! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 jag är kär i en i min klass ... det är rätt härligt !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 jag blev kär i killen jag typ alltid hatat...hatat honom sen 1an, men så hade jag inte sett honom sen 4an...f*n kan itte fatta hur jag blev kär i honom...jffla snobb, d e va han e...nåja, nu letar jag efter nästa "offer"...^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
@lex Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 (redigerat) Jag hade klarat mig undan förbannelsen (kärleken) ända tills sjätte klass, men i sjunde klass blev jag av med den igen!!! *happy* :) Redigerat 25 Februari 2004 av @lex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 jag blev kär i killen jag typ alltid hatat...hatat honom sen 1an, men så hade jag inte sett honom sen 4an...f*n kan itte fatta hur jag blev kär i honom...jffla snobb, d e va han e...nåja, nu letar jag efter nästa "offer"...^_^ vad är det för fel på snobbar?är det därför ingen gillar mig? gillar ni tjejer inte snobbar eller? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 (Kassler @ 25/02-2004 15:56:24) jag blev kär i killen jag typ alltid hatat...hatat honom sen 1an, men så hade jag inte sett honom sen 4an...f*n kan itte fatta hur jag blev kär i honom...jffla snobb, d e va han e...nåja, nu letar jag efter nästa "offer"...^_^ vad är det för fel på snobbar?är det därför ingen gillar mig? gillar ni tjejer inte snobbar eller? :( jag tycker en snobb e en person som har massor av pengar å tror att han/hon e bäst på allting...den killen e sån...men alla tjejer har olika smak, men jag tror inte nån tjej vill ha en kille som bara tänker på sej själv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 dom slaggiga feta fela äklen i min klass kan man inte vara ihop med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 (Draghon @ 25/02-2004 16:07:28) (Kassler @ 25/02-2004 15:56:24) jag blev kär i killen jag typ alltid hatat...hatat honom sen 1an, men så hade jag inte sett honom sen 4an...f*n kan itte fatta hur jag blev kär i honom...jffla snobb, d e va han e...nåja, nu letar jag efter nästa "offer"...^_^ vad är det för fel på snobbar?är det därför ingen gillar mig? gillar ni tjejer inte snobbar eller? :( jag tycker en snobb e en person som har massor av pengar å tror att han/hon e bäst på allting...den killen e sån...men alla tjejer har olika smak, men jag tror inte nån tjej vill ha en kille som bara tänker på sej själv... Jag har bara gott om pengar...som tur är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 jo man har ju sin kärlek, men hon vet inte om d. E för blyg för att berätta :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Hmm. skulle jag kunna bli kär i någon i min klass så kan pungkulor växa på rosenbuskar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg