KazeN Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 jo man har ju sin kärlek, men hon vet inte om d. E för blyg för att berätta :unsure: samma här.. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Fegis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 (Rowyn @ 24/02-2004 11:45:20) Jag är kär i en tjej som är kär i min bästa kompis :( ojoj :o Stackars dig! Hon blev ihop med min bästa kompis och efter 1 vecka gjorde hon slut för hon såg en " snyggare kille "...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 (Draghon @ 25/02-2004 16:07:28) (Kassler @ 25/02-2004 15:56:24) jag blev kär i killen jag typ alltid hatat...hatat honom sen 1an, men så hade jag inte sett honom sen 4an...f*n kan itte fatta hur jag blev kär i honom...jffla snobb, d e va han e...nåja, nu letar jag efter nästa "offer"...^_^ vad är det för fel på snobbar?är det därför ingen gillar mig? gillar ni tjejer inte snobbar eller? :( jag tycker en snobb e en person som har massor av pengar å tror att han/hon e bäst på allting...den killen e sån...men alla tjejer har olika smak, men jag tror inte nån tjej vill ha en kille som bara tänker på sej själv... Åh vad bra för jag tänker inte bara på mig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 jag tror att tjejerna tycker att jag är för ful elle nåt! :angry: :( :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 samma här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 jag tror att tjejerna tycker att jag är för ful elle nåt! :angry: :( :unsure: det är bara inte ytan som räknas vet du väl... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 det verkar som dom bryr sig om det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Ja, vissa som bara vill vara populära gör det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 t-t-t jag är fruktansvärt ful men ändå populärast,,,det är nog min oslagbara charm och min humor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 den jag är kär i är typ min bästa tjejkompis. Hur ska jag stöta på henne? Det ska inte vara för "på" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Hmm, knepigt. Knepigt, knepigt. Hehe jag är så kär så att jag trillade ner från 3: metaren på badhuset när hon gick förbi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg