S_ikers Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 alldeläs för mycket som han som spelar 72 timmar all vaken tid på helgerna och från skolan till maten efter maten till läggdags :P med andra ord KÖP INTE WORLD OF WARCRAFT :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Jag spelar ca 2-4 h.. Sen så surfar jag på internet och lite andra saker typ 4-6 h .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 kanske 2-6timmar per dag mest cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Jaha du... jag spelar lite då och då, kanske en timme varannan dag, eller liknande. Så... 2-4 h, skulle jag gissa att det ligger på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 3-4h om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Kanske 2-4 timmar. Spelade mer förr men nu är det ju så jä##a mycket prov så man har inte tid längre. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.