Kassler Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Vilken är den fulaste/häftigaste/galnaste stuntet ni sett på Jackass? Jag har själv inte sett så mycket men "high dive" är rätt skoj! Särkilt när Steve O hoppar ner från en tio meters trampolin med jätteben! Eller när dom satte 2 snowboardar under en bajamaja och skickade ner denm för en backe...med folk i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 eller när dom skjuter apelsiner på nåra av medlemmarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Jag har bara sett när dem kör paintball nakna och när de använder en spikpistol och skjutr i ens tunga så att den är fastspikad i bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 det är fint på cky4 när raab himself skiter på ett fönster och några gammla som äter kollar på skitet hahahaha undra om dom tappade apetiten? hmm jag vet inte på jackass det finns så mycket när man har sett alla dom avsnitterna typ. www.team-skv.reklam as coola killar som gör jackass stunts ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Det bästa är ju när dom kryper på råttfällor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Hight dive e soft men den bästa är nog''musle stimulator'' när dom sätter en Muskel stimulator på pungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 när dom skär sig med papper överallt::::: ett ord: aj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Hight dive e soft men den bästa är nog''musle stimulator'' när dom sätter en Muskel stimulator på pungen HAr du också sett jackass the movie.Den äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Jepp,det är tufft när dom frossrunkar & badar med valar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 jackass the movie äger.john du måste ju köpa den.jag har ju den*stolt*(som många nog har ) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 (redigerat) jag har itne sett Jackass. Jippi Små kändis Redigerat 27 Februari 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 På ett avsnitt så springer Raab himself & skiter samtidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.