CHORDAZBA Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Har 2 xD Just nu... Jag har också två. Högern och vänstern eller? Du läser mig som en öppen bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Ja jag är ihop med någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonite8 Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Jag har varit hon gjorde slut :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Chagi: ahahaha klockrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elemental Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Nej, inte just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 ja, just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Jag har ingen kille det ska jag inte ha förrän jag är vuxen ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.