Teoman123 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 är du typ nån h*ra eller nått? :huh:En kille som kn*llar runt är ingen hora det är tjejer som gör det.Killar som gör det kallas player :P + att jag kn*llar inte runt hela tiden jag bara gör det typ på nån fest och sånt sen ochså med min tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Själv vet jag inte om vi är ihop elr inte... Vi ska träffas i helgen elr nästa helg får se hur det går =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 KANSKE snart KANSKE. Men bara KSNAKE :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Nej, förmodligen aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 ja, jag har en tjej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 ja, jag har en tjej :)Vilket antagligen är ett oseriöst förhållande, som dom flesta 11-12 åringarna.När man är i den åldern vill man ha en tjej bara för att ha en tjej man bryr sig inte om känslor eller nåt. Det är så jag ser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 eeh bara för jag är 11nu (12 den 11april) så betyder det inte att det är nåt lossas förhållande det är som vilket förlållande som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 eeh bara för jag är 11nu (12 den 11april) så betyder det inte att det är nåt lossas förhållande det är som vilket förlållande som helstmen visst, du har bara en flickvän för att du tror att det är tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Det går att ha seriösa förhållanden när man är 11-års åldern, hade ett hyffsat seriöst förhållande när jag var 7-8 år. Vi träffades ofta, gick på bio och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Instämmer, det går att ha ett seriöst förhållande även om man är väldigt ung. Det är dock extremt sällsynt... Mjodå, nog allt har jag flickvän nu :D men hon har typ precis åkt hem :( -död- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 (redigerat) jag är 12 och har en flickvän som heter Viktoria :D Redigerat 19 April 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 är du typ nån h*ra eller nått? :huh:En kille som kn*llar runt är ingen hora det är tjejer som gör det.Killar som gör det kallas player :P + att jag kn*llar inte runt hela tiden jag bara gör det typ på nån fest och sånt sen ochså med min tjej. Det kallas manshora och inte "player". ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.