GaaraOfSand Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Vem är er favorit karaktär på Soul Calibur??? Själv så är min Kilik :cool: Oj jag menar Soul calibur 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 har bara spelat det te x-box men då var min vet inte hur det stavas men han ninjan från tekken 3 som kan heala sig själv när han sitter ner eller Nightmare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 1 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 du menar nog Assassin. ir jag tror han stavas så där. själv tycker jag han är cool fast jag kallar honom medicin i bland. :ph34r: det är mycket enklare att utala medicin än assassin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Brukar köra som Link. Har dock inte spelet då jag spelat det hos en kompis några gånger :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Nightmare, yay xD Med rustning. (har dock inte spelet, men har lånat! xD ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Samurajsnubben Yorchimitchu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Hmm den där snubben med yxa kommer inte ihåg vad han heter och typ Maxi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Master_Link Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Trots att det finns bättre spelare så måste man ju spela som Link :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Japp Link. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Link, Raphael och det där ögat (han som kan ha alla olika vapen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 du menar nog Assassin. ir jag tror han stavas så där. själv tycker jag han är cool fast jag kallar honom medicin i bland. :ph34r: det är mycket enklare att utala medicin än assassin. Nej, han menar Yoshimitsu, som även är med i Tekken (fast han ser lite annorlunda ut). Min är Mitsurugi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 2 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Samurajsnubben Yorchimitchu? antigen berserker eller astroh ojdå det som jag svara på skulle engtligen vad han den där med yxa råka trycka fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg