GaaraOfSand Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Skrivet 28 Februari 2007 Vem är er favorit karaktär på Soul Calibur??? Själv så är min Kilik :cool: Oj jag menar Soul calibur 2
Mickeh Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Skrivet 28 Februari 2007 har bara spelat det te x-box men då var min vet inte hur det stavas men han ninjan från tekken 3 som kan heala sig själv när han sitter ner eller Nightmare
GaaraOfSand Skrivet 1 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2007 du menar nog Assassin. ir jag tror han stavas så där. själv tycker jag han är cool fast jag kallar honom medicin i bland. :ph34r: det är mycket enklare att utala medicin än assassin.
Gäst Shuriken Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Skrivet 1 Mars 2007 Brukar köra som Link. Har dock inte spelet då jag spelat det hos en kompis några gånger :)
Cornificius Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Skrivet 1 Mars 2007 Nightmare, yay xD Med rustning. (har dock inte spelet, men har lånat! xD )
Staejjkarn Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Skrivet 2 Mars 2007 Hmm den där snubben med yxa kommer inte ihåg vad han heter och typ Maxi.
Gäst Master_Link Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Skrivet 2 Mars 2007 Trots att det finns bättre spelare så måste man ju spela som Link :P
Shaddy Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Skrivet 2 Mars 2007 Link, Raphael och det där ögat (han som kan ha alla olika vapen)
Kuzune Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Skrivet 2 Mars 2007 du menar nog Assassin. ir jag tror han stavas så där. själv tycker jag han är cool fast jag kallar honom medicin i bland. :ph34r: det är mycket enklare att utala medicin än assassin. Nej, han menar Yoshimitsu, som även är med i Tekken (fast han ser lite annorlunda ut). Min är Mitsurugi.
GaaraOfSand Skrivet 2 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Mars 2007 Samurajsnubben Yorchimitchu? antigen berserker eller astroh ojdå det som jag svara på skulle engtligen vad han den där med yxa råka trycka fel
Rekommendera inlägg