Bplay Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Vilket var ert allra första spel till playstation 2? Mitt var ett f1 spel, men vi sålde det tror jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Jag tror det var rumble racing ett skiit roligt bil spel :P har kvar det föresten :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 ett spel som hette squad det är sämst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 gran turismo 4 och ratchet gladiator (dom hade precis kommit ut då) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 The Getaway. Svårt som in i h*lvete. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 efter grn tu.. och ratc... så köpte jag fifa06 som nästa tror jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Gran Turismo 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 sedan köpte jag nog x-men legents 2.. sen vet jag inte ordningwen på: centre court nhl 06 time splitters. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Rayman hudlom havok eller nåt sånt och bionicle mask off light(har kvar dom) :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Turok revolution(skittråkigt) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Hmm, det var nog: Burnout 3 - Takedown, spelar fortfarande ibland. :) Hitman Contracts, bland dom sämsta spelen jag spelat... Och ett dubbelpaket med Goldeneye Rouge Agent och Everything Or Nothing.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 jag fick mitt playstation2 i julas ! jag fick med buzz! också fick jag tony hawk - american wasteland enskilt men jag bytte ut det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg