manolo Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Skrivet 2 Mars 2007 frågor ang Fifa 07. Varför går mina spelares moral ner? Hur får ja upp deras moral? Vissa spelare spelar ja med ofta och deras moral går ändo inte upp! En annan fråga,hur höjer ja OVR på mina spelare? Spela med dom mera va? Efter varje match så får man ju match Xp men när ja fått 100 i Xp så händer inget givetvist så går de ner till 0 igen men hans OVR höjs inte.. OVR är väll hans totala skills ? När ja går in på Player growth så kollar ja på hur dom kommer att utvecklas under året och på vissa spelare så står de att spelarna kommer att gå ner i OVR är de för att ja spelar med dom för lite?
Gäst OneDream Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Skrivet 2 Mars 2007 du ska ha bra publik. Bra lön på dom. Och vidarer Efter varje.. svar: Men det är såhär (synd att du inte har svenska) att dom dära poängen när dom går upp så kan han öka i annat. Klicka på spelaren när han fått hundra och kolla om han har ökat på någonting. När jag går in.. Svar: Nej det är för att dom blir gamla.
lillkillen Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Skrivet 25 Mars 2007 Jag har också en fråga. Vet nån hur man gör finten piskan (ronaldinho finten)? vore kul ifall man fick göra den :)
Northwest Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Skrivet 26 Mars 2007 haha LOL e det så verkligt att publiken betalar så man får pengar
Zantera Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Skrivet 27 Mars 2007 Spelarnas moraler hänger ihop md hur det går för laget. Mycket vinster, mycket hög moral. :D
Rekommendera inlägg