Hoppa till innehåll

Repu Till Troll

Rekommendera inlägg

Jag vill veta hur man får snabbt repu till troll mount innan lvl 40.

Jag är Undead Warrior lvl 39 och har Revered 200 av 21000.

Jag har gjort alla quest i Valley of Trails, Sen'Jin village, Razor Hill, Barrens, Stonetalon Mountains. Men är det alla trolls städer och vilka kommer efter??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att trolls mount är mycket grymmare och att jag orkar inte vänta tills 70 eller 60 för att få deras mount.

Jag har 246g så att köpa cloth kan jag göra men räcker det?

Och jag har frågat andra på min server som har trolls mount och som inte är troll.

Dom gav mig tipset att göra alla quest.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Kostar en hel del.. Jag fick betala 300guld för runecloths och behöver 15k kvar för revered med stormwind. Jag tycker Undeadmount epic är grymmast.. Det är min drömmount nästan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kostar en hel del.. Jag fick betala 300guld för runecloths och behöver 15k kvar för revered med stormwind. Jag tycker Undeadmount epic är grymmast.. Det är min drömmount nästan.

Ja Undeads mount på 60 är riktigt cool men inte på 40 och det är därför vill jag ha trolls mount på 40.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känner en som är Exalted med Orgrimmar, dark-spear trolls, Under city, thunder bluff, silvermoon city och så ett ställe i Nagrand. Det tog lång tid för honom, så jag tycker att du skall köpa en Undead horse istället för att slösa tid med sådant.

Håller med Hazte, bättre att dinga 70 först, sen om du ej har nåt att göra kan du hålla på att nå Exalted och sådant.

Men du gör som du vill, lycka till iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känner en som är Exalted med Orgrimmar, dark-spear trolls, Under city, thunder bluff, silvermoon city och så ett ställe i Nagrand. Det tog lång tid för honom, så jag tycker att du skall köpa en Undead horse istället för att slösa tid med sådant.

Håller med Hazte, bättre att dinga 70 först, sen om du ej har nåt att göra kan du hålla på att nå Exalted och sådant.

Men du gör som du vill, lycka till iallafall.

Jag kommer stanna på 39 ett tack för att skaffa honor och medaljer.

Och jag kommer inte lvla så därför tänkte jag göra låg lvl quest för troll.

Därför tänkte jag försöka att få exalted eftersom jag har ändå inget att göra än bg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men varför vill du då ha en Raptor? du kan ej rida på den när du bara är 39?  :P

Ja det vet jag också men jag kör bg och om jag är 40 i bg, möter jag 49 och har ingen chans eller hur?

Och jag har bara en halv lvl till 40 och 4 bars av dom är blåa så lvl 40 går jag snabbt upp till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Du får donera lite olika grejer, mithril bars och sånt.. Men jag fattar inte vad du menade med ''

Ja det vet jag också men jag kör bg och om jag är 40 i bg, möter jag 49 och har ingen chans eller hur?''

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får donera lite olika grejer, mithril bars och sånt.. Men jag fattar inte vad du menade med ''

Ja det vet jag också men jag kör bg och om jag är 40 i bg, möter jag 49 och har ingen chans eller hur?''

Jag menar att om jag är 40 i bg har jag ingen chans i bg för att då är de flesta är 9 lvls högre än mig. Fattar ni/du nu?

Och kan man donera mithril bar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...