Gäst Andreasswf Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Skrivet 4 Mars 2007 Ska det bli lika stort som Erih H´s ? Nice? inget mer?
maidenbooster Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) SNÄLLA!SKYNDA DIG MED SPELET!SÅ JÄKLA COOLT!PLZ,PLZ,PLZ!VILL SPELA DE!!!!!!!! :( :P :cool: föresten,vad använder du för program till de?kan du lära mig/oss lite om hur man gör? Redigerat 4 Mars 2007 av maidenbooster
Zantera Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Skrivet 4 Mars 2007 @ Andreasswf : Vilka startpokemon ska man kunna välja? Skulle ju vara tvär skönt om du tog Bulbasaur/Charmander/Squirtle från de gamla spelen... :)
manfredt Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Skrivet 5 Mars 2007 @ Andreasswf : Vilka startpokemon ska man kunna välja? Skulle ju vara tvär skönt om du tog Bulbasaur/Charmander/Squirtle från de gamla spelen... :) har du fler bilder att visa?
Gäst Andreasswf Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Skrivet 5 Mars 2007 (redigerat) @ Andreasswf : Vilka startpokemon ska man kunna välja? Skulle ju vara tvär skönt om du tog Bulbasaur/Charmander/Squirtle från de gamla spelen... :) Kommer med fler bilder alldeles straxVet inte om jag ska ändra startpokemonen. Men jag kan ändra vilka pokemon man kan fånga på olika routes Redigerat 5 Mars 2007 av Andreasswf
Zonix Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Skrivet 5 Mars 2007 Man kommer kunna spela det på en emulator väl? Jag skulle vilja testa en Demo.
maidenbooster Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Skrivet 5 Mars 2007 vad har du för program som gör att du kan ändra saker i spelet? :cry:
Gäst Andreasswf Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Skrivet 6 Mars 2007 Man kommer kunna spela det på en emulator väl? Jag skulle vilja testa en Demo. Emulator only.Kan inte licensera till nintendo.
Zonix Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Skrivet 6 Mars 2007 Okej.. Men vad ska jag göra för att testa en DEMO?
Gäst Great Gonzales Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Skrivet 7 Mars 2007 det här spelet verkar coolt när du är färdig kan man få en kopia elr?
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Skrivet 7 Mars 2007 Bara att adda min msn och fråga efter ett demo så fixar jag det :)
Rekommendera inlägg