Gäst Andreasswf Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Ska det bli lika stort som Erih H´s ? Nice? inget mer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maidenbooster Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) SNÄLLA!SKYNDA DIG MED SPELET!SÅ JÄKLA COOLT!PLZ,PLZ,PLZ!VILL SPELA DE!!!!!!!! :( :P :cool: föresten,vad använder du för program till de?kan du lära mig/oss lite om hur man gör? Redigerat 4 Mars 2007 av maidenbooster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Snygga bilder! Blombesatt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 @ Andreasswf : Vilka startpokemon ska man kunna välja? Skulle ju vara tvär skönt om du tog Bulbasaur/Charmander/Squirtle från de gamla spelen... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 @ Andreasswf : Vilka startpokemon ska man kunna välja? Skulle ju vara tvär skönt om du tog Bulbasaur/Charmander/Squirtle från de gamla spelen... :) har du fler bilder att visa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 (redigerat) @ Andreasswf : Vilka startpokemon ska man kunna välja? Skulle ju vara tvär skönt om du tog Bulbasaur/Charmander/Squirtle från de gamla spelen... :) Kommer med fler bilder alldeles straxVet inte om jag ska ändra startpokemonen. Men jag kan ändra vilka pokemon man kan fånga på olika routes Redigerat 5 Mars 2007 av Andreasswf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Man kommer kunna spela det på en emulator väl? Jag skulle vilja testa en Demo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maidenbooster Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 vad har du för program som gör att du kan ändra saker i spelet? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Man kommer kunna spela det på en emulator väl? Jag skulle vilja testa en Demo. Emulator only.Kan inte licensera till nintendo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Okej.. Men vad ska jag göra för att testa en DEMO? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 det här spelet verkar coolt när du är färdig kan man få en kopia elr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Bara att adda min msn och fråga efter ett demo så fixar jag det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg