Johkie Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Sweet memories =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 (redigerat) Den där man får av Axel, har inte spelat KH 2 på länge nu så jag minns inte. Har spelat KH 2 Final mix däremot men där är allt på japanska :P Bond of flame hette den! :cool: Redigerat 23 Juni 2007 av rg_fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 24 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Jag gillar mest Fenrir, den är starkast. ^_^ utom ultima å fenrir sa ja <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Tyärr så mins jag inga namn men jag gillar den man får från Halloween Town I båda spelen och den som har en ros eller ngt liknande på sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 (Kingdom Hearts 1) Halloween town: Pumpkinhead Hollow Bastion: Divine Rose(???) vet inte om du menade 1:an eller 2:an (Kingdom Hearts 2) Halloween Town: Decisive Pumpkin Beast's Castle: Rumbling Rose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 (Kingdom Hearts 1) Halloween town: Pumpkinhead Hollow Bastion: Divine Rose(???) vet inte om du menade 1:an eller 2:an (Kingdom Hearts 2) Halloween Town: Decisive Pumpkin Beast's Castle: Rumbling Rose Tack för namnen XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 np :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmie Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 det e ju lätt oblivion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blast Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 jag gillar ju ultima weapon mest ju <_< men eftersom man får inte välja den blir det nog kingdom key. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel44 Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 det e ju lätt oblivionhåller med den äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 asåå, vaför gillar alla oblivion? e för den e snygg elle? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Gillade Pumpkinhead när man fick den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg