ajar Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Dåligt, bara för att man varit här längre ska man inte ha en speciell titel. Plus att de som varit medlemmar sedan starten är aldrig inloggade och skriver inte ett enda inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Ännu ett sätt att skrämma bort nybörjare. Nej, ska det finnas så måste alla kunna uppnå det, gammal som ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Alla som har under 1000 i medlems nummer borde få titeln "hedersknyffel" tycker jag =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Det tycker jag också ;). Nej alla under 100! Nej, nu vet jag, värsta förslaget! Alla som har ett medlemsnummer under 99 och över 97 ska få titteln "Superbäst"! Nej, det hela låter som en ganska krångligt system. Jag tycker att vi håller oss till Fuska Ranken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 ja precis:P men när ni gör en quiz och vill göra den snabbt ska ni bara klicka på något svar (gärna något utav dom 2 första för då blir det lättare) sen så klickar ni bara på nästa fråga elr va de står hela tiden tills den är slut :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Ursäkta vad sa du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Det tycker jag också ;). Nej alla under 100! Nej, nu vet jag, värsta förslaget! Alla som har ett medlemsnummer under 99 och över 97 ska få titteln "Superbäst"! Nej, det hela låter som en ganska krångligt system. Jag tycker att vi håller oss till Fuska Ranken. Det är inte så svårt och lista ut varför du vill ha det.. Fuska.se ska vara mer och mer välkommnande för nybörgar och inte skrämma dem. Dem flesta här vill ju ha högre aktivitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.