Gäst DonKeN Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Det är hans hobby, och det är okej att det är det. Vad är felet och ha wow som hobby? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Det är lika bra att ta och erkänna det, du har blivit beroende av WoW och då mäste du bli av med det! Detta beroende kan förstöra ditt liv. Du kanske vill leva livet nu men senare kommer du att ångra dig. Har du hört talas om ordspråket "ung och dum?", det har jag varit och jag ångrar det iof är jag det än idag men ändå. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 11 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 (redigerat) De som pressar mig e att typ e mina vänner i skolan på rasterna och på gympan o så då står dom i ett hörn och snackar wow de gör mig avundsjuk :angry: Redigerat 11 Mars 2007 av WowB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 :blink: Blir du arg på dina vänner för att dem snackar om wow när du inte får spela, asså dem borde få snacka om det för det skulle du med gjort om du hadde det :P men mitt slutliga tips te dig e antingfer slutar du spela eller så tjatar du på din farsa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 12 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Ok asså j*vla f*n hatar mina föräldrar som f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 (redigerat) Det blir ju inte bättre för att du bara skriver massa skit ;) Redigerat 12 Mars 2007 av Nemerlon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 12 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Ska tjata på min farsa ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Sen när började tjat hjälpa ? Om du så gärna vill spela så skall du inte göra det. Då är du beroende, och det är o-bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 12 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Jag har inget annat alternativ än att göra de kanske 1 va bra i skolan men d kmr ta typ över 2år då :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Jag har inget annat alternativ än att göra de kanske 1 va bra i skolan men d kmr ta typ över 2år då :( Du sa ju att du var bäst i klassen :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 12 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 Mm .. va e det med d ? Farsan vill att jag ska vara ännubättre :S han förväntar sig så j*vla mkt av sina barn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 (redigerat) Detta är bara dumt.. Jag började lira wow vid 10 års ålder. De flesta föräldrar är ointresserade av datorer och det leder till att barner får aldrig sitta vid datorn som barn till data intressererade föräldrar. Om hans föräldrar har ett annat intresse än han så ska väll han inte straffas? Ska man inte ha en egen åsikt? Om man t.ex är första barnet till båda föräldrarna (Att dina riktiga föräldrar inte är skilda) så utnyttjar föräldrar oftast makten över "denna lilla o uppfostriga ungen!". Detta är bara sjukt. Som min syster, förr så var jag mycket med henne och hon var skit snäll. Men när hon fick sin son Måns så börja hon gå mig på närverna. Hon kommer hem till mig. Då kan en konverasition se ut så här : Syster :"Får jag sitta i fotöljen" Jag : "Nej! jag sitter här nu" Syster :"Men måns vill ju sitta här" Jag : "Men nej sa jag!" Syster :"Mamma! Pontus säger att måns inte får sitta i fotöljen!" Mamma :"Pontus! Flytta på dig!" Jag :"Ja ja!" Gud vad trött man blir på sånt. Enligt mig så har WowB både rätt och fel. Fel med att man ska ta livet av sig om man inte får lira wow. Och rätt på att han föräldrar är helt vrickade. Jag kan nästan garantera att ifall t.ex hans pappa skulle prova wow i typ 1 dag skulle han vara hur fast som helst och säkert skaffa ett konto till var och en i familjen! Det är så tråkigt när föräldrar stoppar sina barns intressen och nöjen... Att ta livet av sig bara för att man inte får spela wow tycker jag är riktigt fel. Du menar alltså att du blir depprimerad när du inte får spela wow? Enligt mig så ska du sluta spela wow! Btw, bara för att han berätta att han skolka en dag så behöver väl inte alla inlägg i hela tråden handla om skolan utan hans liv i sig. Alla guggos inlägg är genom tänkta och riktigt vättiga men inte till 100%, Han skriver oftast något som får alla andra att tänka på fel sätt och skriver något som inte har alls med det som tråden handlar om. Enligt mig har BARA WowB och Guggo gjort riktigt riktigt riktigt vättiga inlägg i den här tråden. Jag säger inte att deras inlägg alltid är det men deras inlägg är de vättigaste. Intressant va? Hur låter detta egentligen? Du köper spel tid med läxor? Det är inte äns föreställbart sjukt. Det är ju helt patetiskt. Om du nu vill att dina föräldrar tillåter att du spelar så berätta för de vad man gör på spelet. Berätta att man kan lära sig mer engelska där än vad i skolan. Berätta att man pratar med folk och att man är mycket social och lär sig hur man ska bete sig mot vuxna. Det där med att man lär sig att ha respekt mot vuxna ska du nog nämna mycket. Ger nog mycket chans att du får spela. När min bror ville börja spela Ultima Online (första online spelet någonsin som var grafiskt) så nämnde han sådant som man kunde lära sig. Då fick han spela direckt. Om föräldrar vill att sina barn ska sluta med grejer och inte vara beroende så ska man låta barner gör det jämnt och ständigt ifall de vill. Då tröttnar man till slut. Så gjorde mina föräldrar med mig och godis. Nu för tiden äter jag INGET godis över huvudtaget. Inte äns när det bjuds i skolan. Men som sagt, ifall dina föräldrar inte "går på" (som du säger) något av det här så får du väll bara respektera det och bara sluta tjata om wow. Det tar ju faktiskt från deras lön att du spelar wow. Redigerat 15 Mars 2007 av NossLoad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg