WowB Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Jag e typ bäst i klassen och jag förtjänar ingenting :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Jag e typ bäst i klassen och jag förtjänar ingenting :( Skolkar och bäst i klassen? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 mm jag tar igen de :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Hela din klass skolkar säkert :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 11 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Nej men liksom jag tar hem och jobbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Skippa argument som "Mina vänner levlar ikapp mig!". Som Slasktratt sade så är det din fritid, och om du vill spela WoW så är det klart att du ska få göra det. Så länge du sköter skolan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 11 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Jag blir inte bättre i skolan bara för att jag inte får spela wow :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Vad var det som fick dig och skolka? Jag tycker du ska få spela wow, tycker att man ska få bestämma på ens fritid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Jag blir inte bättre i skolan bara för att jag inte får spela wow :angry: Fel, man blir mycket bättre. Jag slutade spela för ca 5 månader sen och gick från G till MVG i matte och G till VG i engelska :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Man behöver inte bli sämre för att man spelar WoW.. Själv har jag blivit bättre i matte, engelska etc... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Men herregud, det låter som om du har gift dej med wow, hur mycket är det egentligen? Springa runt som en tomte med yxa och bli ledsen när man inte får det, skaffa en hobby istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 11 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Jag älskar wow men ... . :( Fans det typ ett spel som liknar wow förutom maplestory elr nåt för jag kan typ inte starta de spelet ( de ska va online helst) :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg