Gäst Bisuta Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 WASD: En äkta L33T! :D Vad e det som saknas på ena bilden :P Åh, har du kommit tillbaka Nallen? Vad synd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 jag tog bort min warlock för jag re-rolla horde troll hunter! +warlock e as tråkiga xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 (redigerat) Jag vet inte hur jag kom på det här... EDIT: Jag vet att det är stavfel i pratbubblan. Redigerat 8 Juni 2007 av Hajen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Jag vet inte hur jag kom på det här... hehe ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 (redigerat) Maghteridon blev anfallna av lvl ettor, inte alliance men ändå roligt :) edit: bilderna varför stora, det var servern magtheridon Redigerat 9 Juni 2007 av Tomato Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Menar du Magtheridon som i servern, eller 25man bossen? Krävs level 68 för att gå in i Magtheridons instance. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg