iamfearlezz Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Finns det någon som är kunnig och vet mkt om daemon tools, jag har nämligen problem, PM:a mig så snabbt ni bara kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 nej men det dära me daemon tools .. för mig sj suger dom asmycket .. för min del så tycker jag att du ska testa power ISO ( samma som daemon tools ) fast mkt bättre ... om du vet hur man jobbar med winrar :P e det nästan samma sak som power iso extrahera osv och du kan bränna saker o ting osv klart ;) men du ska alltid ta den free version lol :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamfearlezz Skrivet 6 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Okej, tack! Ska testa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Du kan också bara göra om filen till iso rakt av från namnet och sedan bränna filen med Nero (är standard för de flesta burkarna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Okej, tack! Ska testa :) om det e nåt problem fråga mig genom pm :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 mig kan du också fråga och nej POWER iso är inte bättre än Daemon tools på allt, dom har olika styrkor och svagheter båda, men båda är lite lätta ändå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 starta daemon tools: högerklicka på ikonen längst ner till höger. Välj vilken "drive" du vill bränna dina filer på, tryck på mount drive <-- inte säker på att det hette så, men iaf. sedan letar du upp din fil, trycker ok. Sen går du in på den här datorn och trycker på cd-enheten som är bränd. Detta är allt jag behövde veta iaf ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 mig kan du också fråga och nej POWER iso är inte bättre än Daemon tools på allt, dom har olika styrkor och svagheter båda, men båda är lite lätta ändå :P för mig är daemon tools inte ett enda p*ss bra :P .. brukar inte funka och att den suger totalt lol kan inte fatta hur man jobbar med det :P .. men brukar inte power iso som mest visa att den filen / iso filen är invalid ?? och hur mkt kan man med daemon tools använda mb / gb per fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Högerklicka på ikonen nere i högra hörnet -> Virtual CD/DVD-ROM -> Device 0:[E:] No media -> Sen letar du fram din fil och tar mount. Om du vill kunna mounta fler filer så får du ta "Set number of devices" efter du har "öppnat" menyn i Virtual CD/DVD-ROM. @unforgiven, förmodligen gör du fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Fortfarande så har vi svarat på nånting som han inte frågat om. :visslar: Så vad är det du har för problem igentligen Black Burrito? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamfearlezz Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Allt det där med mount kan jag. Men problemet är att då jag ska öppna ISO-filen med en virtuell CD/DVD läsare står det att det uppstod ett fel etc. Men det kan även stå att jag måste sätta in en disk i enheten. VAd gör jag för fel? eller är det fel på min ISO-fil? Väldigt tacksam till den som hjälper mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.