Inside Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 (redigerat) Tjenare Jag letar efter den BÄSTA PVP builden för en lvl 70 Rogue. Och jag menar den bästa PVP builden och om ni är osäkra säg jag är inte helt säker om denna är den bästa men.. Men skicka helst bara in om ni/du vet om det är den bästa PVP builden för lvl 70 Rogue. Om det finns fler bästa PVP builder så skicka in dom också och säg exempel denna är den bästa stunlock builden och sen denna är blabla .. PS GLÖMDE JAG ÄR DAGGER!!!! Ja ni förstår, Lycka till. MVH / / Foxy Redigerat 6 Mars 2007 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Hur många gånger ska man behöva visa namn och pvp/pve builds till dina rogues? Alltså ärligt, när blir du nöjd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Sedan så kan man ju tycka att man vid så hög lvl skall ha koll på det själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 6 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Pve ? Vill inte ha Pve , Men det är ju bättre och spamma " Du gör såna här trådar hela tiden " Skriv in den bästa / dom bästa så är det över? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Assasin med daggers så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 daggerspec http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...300021000501351 Bästa speccen imo för swords: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...002321010400000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 ere inte bättre o hitta en bra build du tycker e skön o spela med? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Den bästa builden du kan ha är den du trivs bäst med, våga pröva lite. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Men jag vill inte betala lixom 30g, Om jag byter så blir det cirka 30g för 3 omgångar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Men lägg så du tycker ser bra ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Men jag vill inte betala lixom 30g, Om jag byter så blir det cirka 30g för 3 omgångar. Men... asså ela bättre o lägga lite g på en bra build som man trivs med än en som någon annan tycker e bra! föresten blir det bara 10g för att byta 3gånger, Första gången 1g andra 5 tredje 10 fjärde 15 osv. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 7 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Ja men kan ni inte lägga in istället jag är inte så bra på att göra builds jag fattar inte så mycket. Kan ni inte bara lägga in några builds som är PVP och helst nån jättebra. Men finns det inte en bästa build för PVP daggers.' Om det finns posta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg