Gäst DonKeN Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Alltså det är ju du som önskar hur din rogue ska va, eller hur? Talent hjälper en och göra det, håller med att det är svårt och välja talents på rogue därför nästan allt är kul där. Men du får läsa och ser vad som händer, jag lovar dig, testa en egen build så är jag säker på att du kommer tycka om den. Subletly är bäst tycker jag mot mages och warlock. Assantion*Stavning* kan vara bra mot warrior, kan man inte stunlocka en warrior så blir det inte så lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 men det e endå lite svårt o säga att den är den bästa eftersom alla tycker olika det finns ingen som e bäst bara builder som folk tycker passar dem bättre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 (redigerat) Men kan ni visa vad det finns för builder exempel Stunlock och hemo vad är hemo? Säg alla och säg vilka dom är bra för.. Redigerat 8 Mars 2007 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 (redigerat) .j Redigerat 8 Mars 2007 av Shadowcrafter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 inget illa menat men om du spelar 70rogue o inte vet va hemo e så kan du inte vara specielt kunnig om din class men ska väll försöka hitta en bra build men tvekar att du kommer gilla den eftersom alla kan inte gilla samma :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Kolla wow-europe/worldofwarcraft.com forumen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Jag är inte ens lvl 70rogue, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Men herregud.. varför skulle nån annans build vara bättre som du kanske inte ens trivs med än din egen? Det är som att fråga vilken sko du ska köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 e lite förvirrad du e inte ens lvl 70 men vill ha en 70build? lite onödigt om du inte e typ 60+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 (redigerat) Har någon hört talas om en kille som är Undead rogue och heter Grim? Sök på Youtube.com och skriv Grim - Path of blood. Han har builden 31-8-12. Kan någon skicka builden ( Den exakta som han har ) som det står på videon. Som en länk som jag kan trycka på så ser jag vad han har för jag skulle vilja ha den builden och pröva den på lvl 60. Snälla hoppas nån vet vilken build han har på videon PS det är en dagger build, Redigerat 9 Mars 2007 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Hmm ska leta tror ikke jag kommer hitta, men kolla in Niar's filmer tror du kommer digga hans film o kanske builden också,hanns filmer heter Niar Feel the pain. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Med min lvl 58 rogue kör jag builden 7-0-41. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg