Gäst TheTruth Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 mitt är iallafall Nascar07...suger helt enkelt...dålig grafik och ett ganska tråkigt spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskaren91 Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 WORMS 3D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Azurk eller något sådnt, det är kass handling och du fastnar 24/7 på olika ställen, la ned med det spelet efter 2 dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 DRIV3R lätt. Skrivits mycket om det i tidningarna. Buggigt, pixlig grafik och så vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 robocop. Usch! undvik för allt i världen! sämre än så blir det inte. tro mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 halo lol, det e ju det bästa spelet ever :D jag har så många spel, men om jag ska välja så tar jag Ninja Gaiden. Det e så himla svårt å jobbigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 halo det är ju mycket bättre än halo ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rivers Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 De där nya figurerna Boog å Elliot, heter det väl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 halo NINJA GAIDEN DÅLIGT!? Är du helt galen!? Mitt sämsta lär vara Blinx (ettan). Allvarligt, det suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CommanderCody Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 HALO 2 helt klart fast HALO 1 e bra så suger helt klart halo 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_man333 Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Ni som har Halo som tråkigaste spel måste ha jävligt roliga andra spel isåfall för halo ää ju lätt ett av dom bästa Själv har ja Ninja Gaiden som tråkigaste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg