Ryssfemma Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Är man fjortis för att man har string? Varför ska ni stämpla allt fjortis? SVEA, fjällräven, 96 byxor, string, vafan och mycket mer är stämplat fjortis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Är man fjortis för att man har string? Varför ska ni stämpla allt fjortis? SVEA, fjällräven, 96 byxor, string, vafan och mycket mer är stämplat fjortis! Nej, men min åsikt var den att folk som har string så att det syns över mjukisbyxorna är fjortisar, eller iallfall majoriteten av de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Är man fjortis för att man har string? Varför ska ni stämpla allt fjortis? SVEA, fjällräven, 96 byxor, string, vafan och mycket mer är stämplat fjortis! Nej, men min åsikt var den att folk som har string så att det syns över mjukisbyxorna är fjortisar, eller iallfall majoriteten av de. Mhm, och dem flesta ser ut som skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Är man fjortis för att man har string? Varför ska ni stämpla allt fjortis? SVEA, fjällräven, 96 byxor, string, vafan och mycket mer är stämplat fjortis! Nej, men min åsikt var den att folk som har string så att det syns över mjukisbyxorna är fjortisar, eller iallfall majoriteten av de. Mhm, och dem flesta ser ut som skit. dom flesta?! ALLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Dessutom är mjukisbyxor ganska sunkigt och jävligt fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 (redigerat) Om man har mjukisbyxer på skolan eller kanske på stan så ser det faktiskt jävligt illa ut. Men de är ju okej om man har det när man är hemma elr om man kollar på nån film med en tjej kanske ;3 Oskönt att ha jeans då.. Men aja, i alla fall så tycker jag att det är in i helvets sexigt när min flickvän lånar mina boxers :3 men om ja ska välja mellan de där två så blir det nog string. Redigerat 10 Januari 2008 av Water Melon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Det blir ju hotpants direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 String är f*n det som jag vill att blonda brudar skall ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 hp är snyggt men string är ju oxå det men jag väljer nog string Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 (redigerat) Jag tycker att hotpants är snyggast. Redigerat 21 Mars 2008 av Tingle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 string Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Hotpants men string är inte helt fel heller (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.