Gäst Youx Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Asså är ett Xfire ett chatprogram? vad jag har hört är det det.. men kan man adda Msn kontakter med det och fungerar det med WoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 (redigerat) Jag tror inte att det är nåt chatprogram. Kolla efter på deras hemsida, http://www.xfire.com. Enligt mig så verkar det vara nåt program man kan se vad sina kompisar spelar för nåt. Redigerat 7 Mars 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Det är ett program där man ser vad och vart folk som man lägger till(kompisar t.ex. :P ) spelar. Man kan också chatta och fördelen är att man kan chatta ingame, man trycker på "Scroll Lock" + "x" och då kommer rutan upp...sen kan man skriva medan man seer spelet...funkar skitbra tycker jag :D Sen kan man också ta skärmdumpar och en massa annat skoj med det me...om man spelar tycker jag man ska skaffa det. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 funkar typ lite som last.fm om du nu vet vad det är men nu ska xfire avinstalleras då det krånglar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Är det en form av spyware eller? Kan man se vad sina kompisar håller på med? KAN MAN SE DERAS LÖSENORD? f*n VA KUL!!! OnT: Tror inte jag behöver det, skulle jag behöva veta sådana saker gör man ett eget program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Nej det är ingen spyware, det är ungefär som när du är "Upptagen" eller "Pratar i telefon" på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Det är ett typ av chattprogram men för de som gillar att spela spel. Man kan se på vad för spel de andra spelar och vilken ip/stats och mer på den servern och man kan adda fav servers för de spel man har och connecta från xfire. Man kan även ladda ner massor av filer från internet genom xfire. OCH MYCKET MER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 (redigerat) OKej ska få mina kompisar att skaffa det också tackar ;P men låter det nåt ljud när nån skriver nåt? Redigerat 8 Mars 2007 av Youx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 (redigerat) Xfire är bra för dom som ska spela med vänner på online spel. Man kan söka efter servrar som man vill spela på, chatta, överföra filer (som msn fast bättre) och mera. Använder Xfire själv så om du har fler frågor är det bara att fråga på ;) Redigerat 8 Mars 2007 av Bf2-nörden-Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.