Hoppa till innehåll

Xfire?

Gäst Youx

Rekommendera inlägg

Det är ett program där man ser vad och vart folk som man lägger till(kompisar t.ex. :P ) spelar. Man kan också chatta och fördelen är att man kan chatta ingame, man trycker på "Scroll Lock" + "x" och då kommer rutan upp...sen kan man skriva medan man seer spelet...funkar skitbra tycker jag :D

Sen kan man också ta skärmdumpar och en massa annat skoj med det me...om man spelar tycker jag man ska skaffa det.

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ett typ av chattprogram men för de som gillar att spela spel.

Man kan se på vad för spel de andra spelar och vilken ip/stats och mer på den servern och man kan adda fav servers för de spel man har och connecta från xfire. Man kan även ladda ner massor av filer från internet genom xfire. OCH MYCKET MER!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Youx

OKej ska få mina kompisar att skaffa det också tackar ;P

men låter det nåt ljud när nån skriver nåt?

Redigerat av Youx
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bf2-nörden-Niclas

Xfire är bra för dom som ska spela med vänner på online spel. Man kan söka efter servrar som man vill spela på, chatta, överföra filer (som msn fast bättre) och mera.

Använder Xfire själv så om du har fler frågor är det bara att fråga på ;)

Redigerat av Bf2-nörden-Niclas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...