Spike Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Någon mer än jag som har få vänner? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Jag har inte så många :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Inte jag heller.. Men sen jag flyttade så har jag börjat få några :) Ska nämligen byta skola :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 (redigerat) Inte för att skryta då men, jag har ganska många faktiskt. Redigerat 10 Mars 2007 av Foxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Nja.. Sådär.. Men jag är helst en ensamvarg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Jag har många vänner men jag är den tysta killen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 jo man önskar att man hade det..kommer säkerligen få fler när jag börjar på gymnasiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darklord Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 några men är en ensamvarg alone is best Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Ensam...Är min dröm. Jag kan alldrig vara ensam, det är jämt en kompis som stör mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Jag har tillräckligt många, håller mig vid liv liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Ensam...Är min dröm. Jag kan alldrig vara ensam, det är jämt en kompis som stör mig.. Samma här... I skolan i alla fall. Men jo jag har ganska många vänner men som ett par stycken som är jag lite av en ensamvarg B) Men det är ju ändå alltid kul att vara med kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.