Inside Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Min favvo: "Alla barnen lekte med kärnvapen förutom Christoffer för han var offer!" :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Alla barnen sjöng i sångkör, förutom Östen, han hade tappat rösten. Alla barnen kokade köttsoppa förutom Jens, för han var ingrediens. Alla barnen ser på tv, förutom Sven, han är antenn. Alla barnen applåderade åt trollkarlen, förutom Susanne, det var hon som försvann. Alla barnen blev stuckna ev en geting förutom Hugo, han blev stucken av tjugo. Alla barnen hade leksakssvärd förutom Grete, hon hade machete. Jag kan ge er 100 st sånna där om ni vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 haha! roliga :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Alla barnen åt hamburgare utom Ronny för det var hans ponny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 (redigerat) Alla barnen sov gott på natten förutom Kalle, för han hade tappat sin nalle. Alla barnen sa hej till varandra förutom till Nick, för till honom sa de stick. Alla barnen hade mycket pengar förutom Maria, hon slösade bort varenda tia. Alla barnen fick veta Hemligheten förutom Anita, För på henne ville ingen lita. Alla barnen drog snälla historier, förutom Rebecka, hon drog fräcka. Alla barnen hann undan bussen, förutom Peter, han missade med en meter. Alla barnen skriver sitt namn, förutom Peter, han vet inte vad han heter. Alla barnen hade leksakssvärd förutom Grete, hon hade machete. Alla barnen drog historier förutom Fritz, han kunde inte en enda vits. Enjoy :) EDIT: Tog bort ett ej Barntillåtet skämt, detta är trots allt inte +15 Redigerat 9 Mars 2007 av Rullz0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Alla barnen gick vilse i en snöstorm förutom kjell för det var hans mjäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Min personliga favorit: Alla barnen hade Lunar utom Siv, för hon hade ett liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 kan en liknande: Alla barnen var uter och lekte, förutom Runar, han hade lunar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 kan en liknande: Alla barnen var uter och lekte, förutom Runar, han hade lunar. Haha cool^^ Har en till som jag och en polare kommit på... som dessutom är grymt dålig: Alla barnen gick, utom Göran, för han sprang Jag antar att bara jag och min polare uppskattar detta "skämt".... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Här är en ganska dålig: Alla barnen badade i havet förutom kaj för han blev upp äten av en haj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Alla barnen har byxor utom linda, för hon glömde sin binda. ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Min personliga favorit: Alla barnen hade Lunar utom Siv, för hon hade ett liv Haha den var bra :D Här är några: Alla barnen barnen fick snöbollar i huvudet utom Jan, han fick ett flygplan. Alla barnen slickade på sina godisklubbor, utom Kalle för han slickade på sin balle. Alla barnen lekte elektriker, utom Henning han fick högspänning. Alla barnen gick i kyrkan utom Nathan, han gillade s*tan. Har dock inte kommit på dem här själv (utom den andra) hittade dem på nätet men det här var de bästa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.