andennn Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 När jag spelar ett spel, vikket som helst, å när jag har spelat det spelet ett tag så hänger datan sig å skärmen bli helt blå. Har hört att man ska starta om datorn i felsäkert läge men det funkar inte för mig vad är felet? Jag har precis formaterat om datorn å köpt en ny hårdisk så ja kan inte hunnit få några virus så det måste vara något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 (redigerat) vad har du för grafikkort och typ vilket spel? Redigerat 9 Mars 2007 av lövet_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 är det säkert att hårddisken är kompatibel med din dator då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 9 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 är det säkert att hårddisken är kompatibel med din dator då? vet jag faktist inte hur kollar man det? [EDIT] Kom på nu att det är inte bara när jag spelar utan det kan ske när som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Precis det problemet hade jag, men jag lämnade in den på ställa de plockade ihop den åt mejj, så installera de nått program som hette typ "3DMark05", de gjorde säkert några andra saker med..Jag skulle rekommendera att du lämnar in datorn där du har köpt den så att de får kolla på den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Om du nyss formatterat om den så kan det kanske vara så att något gick lite snett vid ominstallationen. I så fall kan du prova blåsa om burken igen... Låter som något problem med Direct X eller kanske allra troligast, med någon drivrutin eller hårdvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 (redigerat) har haft samma problem. när jag skickade in datorn så gjorde dem ingetsen formeterade jag och fixade nått skit tror det var drivutiner... så inte att du hade ny hårddisk men pröva med att ladda ner drivers till hårddisken Redigerat 14 Mars 2007 av JanazTheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Har problem med det ibland. Det är nog någon drivrutin som saknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 han kanske inte installerat drivrutiner för hårdisken :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
galabatorix Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 datorn kanske har fått influensan.....nerå, men.. ja vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 om det började när du fick nya hårddisken är det nog något fel på den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 HAHHAHHAHAH mi data kracsha för att jag laddade ner ett pokemon spel på datan det blev helt blått efter de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.