Hoppa till innehåll

Spelen Häönger Sig Å Skärmen Blir Blå :s


andennn
 Dela

Rekommendera inlägg

När jag spelar ett spel, vikket som helst, å när jag har spelat det spelet ett tag så hänger datan sig å skärmen bli helt blå. Har hört att man ska starta om datorn i felsäkert läge men det funkar inte för mig vad är felet? Jag har precis formaterat om datorn å köpt en ny hårdisk så ja kan inte hunnit få några virus så det måste vara något annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis det problemet hade jag, men jag lämnade in den på ställa de plockade ihop den åt mejj, så installera de nått program som hette typ "3DMark05", de gjorde säkert några andra saker med..Jag skulle rekommendera att du lämnar in datorn där du har köpt den så att de får kolla på den..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du nyss formatterat om den så kan det kanske vara så att något gick lite snett vid ominstallationen. I så fall kan du prova blåsa om burken igen...

 

Låter som något problem med Direct X eller kanske allra troligast, med någon drivrutin eller hårdvara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har haft samma problem. när jag skickade in datorn så gjorde dem ingetsen formeterade jag och fixade nått skit tror det var drivutiner...

så inte att du hade ny hårddisk men pröva med att ladda ner drivers till hårddisken

Redigerat av JanazTheOne
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...