Gäst Great Gonzales Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 (redigerat) jag fattar inte det här med opacitet jag kan ändra till 1% och det händer ingenting :( så det blir ingen skillnad mellan 1-100% föresten i vilket format (t ex. jpeg jpg psd osv.) ska jag öppna/spara fonter i? eftersom det enda som går att spara i är Winrarzip och alla sen när jag försöker öppna står det ''det här är inget psd dokument'' och man kan inte öppna med Winrarzip :( Redigerat 10 Mars 2007 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Kand u skicka en screenshot på vilket lager du sänker det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 (redigerat) Som du ser så testar jag med båda lagren och ingenting hjälper :( Redigerat 10 Mars 2007 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Du har ju ingen lagerpalett? Windows/Layers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Jag skulle säga att han inte har någonting :S Ta fram History (historik) också, bra att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 hur tar man fram det då? eftersom jag har svenska så förstår jag inte om ni säger en engelsk option ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Men eftersom du inte är totalt dum i huvudet kan du översätta. Om du är det så Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 (redigerat) ok.... Ok Nu har jag hittat det :D Nu till min andra fråga hur öppnar/sparar jag fonter? jag har laddat ner några från dafont.com så i vilket format ska jag då öppna dom i? (det funkar inte med Jpg,Psd osv) Jag kan fixa brushar men inte fonter :blink: Redigerat 11 Mars 2007 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 ok.... Ok Nu har jag hittat det :D Nu till min andra fråga hur öppnar/sparar jag fonter? jag har laddat ner några från dafont.com så i vilket format ska jag då öppna dom i? (det funkar inte med Jpg,Psd osv) Jag kan fixa brushar men inte fonter :blink: gå in i ditt font program som till exempel: fonteplorer och typpsnitsbok och så lägger du till en fnt där och så komr den utomatiskt in i ps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Packa upp fonterna du laddat ner. Lägg dem i (C:), Windows, Fonts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 (redigerat) Ok det funkar att spara men jag hittar den inte sen :( fast jag går in i :C\Windows\Fonts Redigerat 11 Mars 2007 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Du får väl fonterna till skrivbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.