Novacaine Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 60+? en hyfsad bör väl iaf ha 90-100+ om man ska kunna göra någonting över huvud taget.. förlåt, men den här klanen verkar ungefär lika seriös som ditt namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 (redigerat) Du OZZY diggaren du kanske inte tror mig men jag fick han till lvl 126 på ett halv år PS:tränade med min kompis!!! :P :angry: Lol, never. Men om du pallade att gå upp från 3 till 126 på ett halvår, bör du väl palla att fixa de där levlarna som Sven ber om? Det är jue inge problem för dig, "HerrGickUppFrån3Till26PåEttHalvÅr" :D Redigerat 28 Mars 2007 av Creature Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Du OZZY diggaren du kanske inte tror mig men jag fick han till lvl 126 på ett halv år PS:tränade med min kompis!!! :P :angry: Du, ''zezima'' och ''thehate'' = dom 2 snabbste rs tränarna och det tog 2 och etthalft år för dom att nå 126.. soo!. ingen kommer att tro på dig...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg