sp3tan Skrivet 14 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 ok det var sk*tvetigt av dig att säga det .. ja har en sak att säga till dig !!!! .. WHEN AN MAN LIKE I GET BORED ON OTHER GAMES I NEED TO PLAY OTHER GAMES TO HAVE FUUN ... so please sh*t off :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 säjer bara en sak: RUNESCAPE SUGER!!! ;) Ja men skriv inte här då? Du har bombat ner massa trådar med samma mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Inte så bra faktiskt på 2dagar blev jag typ lvl 31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 19 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Inte så bra faktiskt på 2dagar blev jag typ lvl 31 det struntar väl jag i? det mesta som gäller är att ha mkt i alla stats fattaru väl? ingen bryr sig om VILKEN lvl man är .. bara hur bra man kan vara eller hur mkt man har i stats allså :P EDIT: håll er VID ÄMNET OCH JAG SA '' KOMENTERA OM MIN GUBBE INTE VAD NI SJÄLVA HAR GJORT >< '' tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Har ingen aning hur mycket du har kört och så men när jag hade spelat i en vecka så hade jag iaf inte sådana stats, men det verkar ju vara bra iaf. Fortsätt och träna på... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Dragon slayer är lätt. Jag hade 48 i combat och full addy med rune scimmy och ett gäng lobster och str potions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 22 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 k .. 123spil jag hade tränat den så på en vecka men ingen tror ju mig men ja har gett allt ja kunnat för den gubben :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 (redigerat) alltså seriöst, jag är nu tebax för en liten snabb kommentar :P ganska fint men men, du hade ju kunnat lyssna på mig ;) hade allt gått lika bra utan mig tror du? Redigerat 23 Mars 2007 av Larath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 23 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 alltså seriöst, jag är nu tebax för en liten snabb kommentar :P ganska fint men men, du hade ju kunnat lyssna på mig ;) hade allt gått lika bra utan mig tror du? nja det var ju du som fick mig att spela runescape och du har lärt mig det mesta iaf ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 (redigerat) EDIT Redigerat 25 Mars 2007 av Water Melon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 säjer bara en sak: RUNESCAPE SUGER!!! ;) Då ska du ju inte skriva här . Mycket bra . :P Heter Adolf_master där, har knappt någonting min gubbe blev hackad . Lvl 53 iaf . :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 25 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 ok tackar .. aj då =/ synd hände samma sak med xkiklax lol ...han e locked eller nåt sånt men ja gör för att få mitt pw men går inte xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.