Gäst Kabby Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Men det är frågan om det inte är värt pengarna..Provspelade Motorstorm på PS3 idag.. Och det är riktigt, riktigt bra..Jag ska köpa de till sommarn efter jag har köpt moppe å så^^ Måste säga att jag inte håller med dig. Jag har provspelat PS3, spelade MotorStorm, måste säga att dte var en besvikelse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wb94_cool Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Allt är bättre med ps3 trådlösa kontroller men det finns till ps2,det finns upp till 60Gb till ps3 det är fett mycket för en konsol.Själv ska jag köpa det :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 jag klarar mig med mitt PS2 och jag tänker iaf inte uppgradera till PS3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 jag tänker inteköpa ps3 tycker att mitt ps2 funkar bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg