biolsen Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 skaff cd/dvd repair set og reparer platene selv,virker 100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 skaff cd/dvd repair set og reparer platene selv,virker 100 % var får man tag på det? vad kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Jag har typ nyss köpt Oblivion och mitt 360 har gett skivan en massa j*vla repor på gör kort tid,, å den låter knäppt ibland,,, typ brummar elr nåt... :( men den har inte ba stängt av sej utan vidare nån gång.. som tur é :) :visslar: :gitarr: skaff cd/dvd repair set og reparer platene selv,virker 100 % Vi har ett sådant set :cool: det tar väl inte bort repor i skivan? :unsure: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 aa mitt xbox la också bara av.. :( fasst varje gång jag sätter på det så laggar det fasst o låter asmycket eller stängs av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 opålitlig maskin det där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Jag trodde att jag skulle få en maskin där problemt var fixat. Tydligen inte, men som man brukar säga 3:e gången gillt så man får hoppas på att den håller nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Jag har för mig att den repar skivor lättare om man till exempel går runt i rummet som man spelar samtidigt som 360'n är igång. Dessutom tror jag att det är smartast att plocka ur skivorna och sätta de i fodralen efetr du spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.