andi92 Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 min började brumma som f*n förut och så kollade jag skivan som hade blivit repad som f*n. j*vla skitkonsoll alltså. man då ska du få ett nytt spel om du inte flyttade den vill säga. Eller så ringer du till kundsupport så får du en kartong som du skickar den i till dom så fixar dom det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Ännu en av dessa diskussioner...tar dom aldrig SLUT!? Men jag har för mig att man får en ny istället för att dom reparerar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Jo man får en ny, för jag fick min i en brun box och så vår den inplastad som att den skulle vart ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Det har inte hänt än för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 (redigerat) det verkar som dom flesta 360's sabbar skivorna. har hört många iallafall. och man behöver inte flytta konsollen medans man spelar. det räcker med att man spelar "för mycket". jag har aldrig flyttat min men min har sabbat mitt GoW totalt nu. Redigerat 21 Mars 2007 av kn3ckarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZorroJonte Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 synd:( den har pajat mitt Oblivion.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 det verkar som dom flesta 360's sabbar skivorna. har hört många iallafall. och man behöver inte flytta konsollen medans man spelar. det räcker med att man spelar "för mycket". jag har aldrig flyttat min men min har sabbat mitt GoW totalt nu. För mycket? *gulp* Är åtta timmar i streck "för mycket"? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 (redigerat) det verkar som dom flesta 360's sabbar skivorna. har hört många iallafall. och man behöver inte flytta konsollen medans man spelar. det räcker med att man spelar "för mycket". jag har aldrig flyttat min men min har sabbat mitt GoW totalt nu. jag vet inte. själv har jag suttit drygt 12 timmar flera gånger, och det är nog därför min xbox sakta men säkert har sabbat spår för spår på mitt GoW. känns pissigt att jag måste köpa ett nytt som det säkert kommer hända samma sak med efter en vecka.. ps2:an kan f*n stå på dygnet runt utan att nåt händer :/ Redigerat 21 Mars 2007 av kn3ckarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andi92 Skrivet 23 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 kom en och hämta min xbox 360 förut så jag får väl hoppas att det går bra:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 lol jag åkte till skolan och min lillebrorsa satte på mitt 360 och när jag kom hem spelade jag utan o stänga av o inget hände min 360.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 att man flyttar på xbox 360 och repar skivorna det är inte så konstigt då får man skylla sig själv. och spelat för mycket jag har spelat nästan dygnet runt på min 360 och det var ochså GoW när vi hade klan matcher men du är ju helt ute och syklar för ingen av oss har fåt repor och vi är runt 85 personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Min xbox la av nu igen för andra gången :( Kan säga att jag är varsamm om min xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.