Narutofan95 Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 (redigerat) Bossarna jag har haft problem med var Malifecent när hon är Drake och Ungarna på Destiny Island har bara klara tjejen en gång :lol: och så Clayton förstås men Kamelonten hatar honom så mycket men den lättaste är i all fall rock titan han är så lätt att man skäms för att klara han Redigerat 20 Februari 2010 av Narutofan95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZOMFG Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Har inte varvat 1án men i 2án tycker jag att Demýx eller Xigbar eller vad han heter i TLTNW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Har inte varvat 1án men i 2án tycker jag att Demýx eller Xigbar eller vad han heter i TLTNW a xigbar e så jobbig har fortfarande inte kommit på ett bra försvar .. kommer alltid undan nästan helt död.. XP o xaladin när han rider på "draken" hur jobbig som helst, tar alltid skada.. :P annars e xemnas jobbig.. snubben vägrar dö.. XP hur många gånger måste man spöa han egentligen.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Jag har problem med tarsan bossen i ettan, har inte ens kommit vidare. xD Tvåan är jag längre på, har inte mött någon svår boss ännu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Jag har problem med tarsan bossen i ettan, har inte ens kommit vidare. xD Tvåan är jag längre på, har inte mött någon svår boss ännu. Varför spela tvåan om du inte klarat ettan :( Men bossen med Tarzan fastnade jag också på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tatanka Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Jag tycker Malificent var jätte lätt ^^ Jag har inte 2an än men jag vill gärna ha det :) Jag vet inte vilken jag tyckte var svårast...kanske Ursula? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Demyx tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Jag tycker Clayton och Ursula och När man möter sin egen skugga i neverland är svåraste bossarna Jafar är grymt lätt hadei nga problem med honom alls :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Jag har problem med tarsan bossen i ettan, har inte ens kommit vidare. xD Tvåan är jag längre på, har inte mött någon svår boss ännu. Jag har redan klarat clayton Han va skit lätt bara rulla runt med gubben och ha mycket potions så klarar du han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg