Hoppa till innehåll

Fable


Rekommendera inlägg

Jag hade tänkt att gifta mig med Lady Gray men först så måsta man hitta tjuvarna som stal hennes halsband.

Allt jag har fått veta är att de finns i Oakvale men var!?

Jag har gått runt nästan överallt och pratat med typp alla men jag hittar det fortfarande inte...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jesper93

hej jo du ska gå till kyrkogården där kommer det vara två killar som pratar då går du bakom muren och ställer dig så börjar dom prata om halsbandet sen när dom pratat klart så går du och köper en spade sen går du till den trasiga båten och gräver där och där finns den

Redigerat av jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 5 veckor senare...

Jag hade tänkt att gifta mig med Lady Gray men först så måsta man hitta tjuvarna som stal hennes halsband.

Allt jag har fått veta är att de finns i Oakvale men var!?

Jag har gått runt nästan överallt och pratat med typp alla men jag hittar det fortfarande inte...

 

Du måste gräva mellan (eller runt) båtarna på högra sidan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag gifte mej med lady grey... ett stort misstag enligt mig... så jag hittade på en lösning! jag slog henne tills hon skrek ´´we are divorced!!!´´(stavning):gitarr: sen gick jag och gifte mej med en annan. mycket kuligare! med henne kunde man göra mer saker... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min gubbe är as klen klarar knappt jack of blades :(

 

 

ett tips...om man vill slå jack of blades lätt när du gör den questen innan man möter jack of blades så kan man göra ett litet trick så man får jätte mycke general EXP man ska ha typ lvl 5 på mana och så hög level som möjligt på physical sheld...sen en massa mana potions

 

man aktiverar skölden när man kommer till fängelset...sen så besegrar man fiender tills man får nog (dom kommer i oändligt) man får mycke EXP eftersom att combat mulltipalyern blr så hög (jag komm upp i 255) vanligt vis så halveras den när man tar skada men inte om man använder physical sheld...hade max EXP när jag var klar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...