Chihuahua Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Du måste först och främst gå in i Databasen och göra vid de nya chipseten så de är som du ska ha dem. Sen ska det gå att välja de nya seten när du gör en ny karta, eller högerklickar på den och trycker M. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jag har läst en tutorial om hur variabler funkar. Fattar lite men fortfarande rena ryskan för mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 hehe, jag förstår vad du menar. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Det enda jag fattar är hur jag använder dem som en form av switchar, men det räcker så länge :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag har precis fått RPG maker. Det är asroligt!! Man kan ju hitta på hur sjuka saker som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Kassler: Huvudsakligen används de som switchar, men det ska finnas ännu fler funktioner Jhonen: Instämmer. :) håller på med världens töntigaste video-version av det, alltså åtminstone 95% film genom hela rasket. Vad sägs om en Foot Factor där man ska stå ut så länge som möjligt med just fötter, och alla tävlande är totalt vansinniga? Jätteskoj. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst spiel_galn Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 :o ok jag har typ försökt att ladda ner rpg maker 2003 men det funkade inte att starta programmet... by the way, är det nån som har game maker som vet hur huvudrolls spelen kan gå? (min vill inte röra sig) plz hjälp :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 :o ok jag har typ försökt att ladda ner rpg maker 2003 men det funkade inte att starta programmet... by the way, är det nån som har game maker som vet hur huvudrolls spelen kan gå? (min vill inte röra sig) plz hjälp :gitarr: tog du alla filerna som behövdes :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Var laddar man upp ett spel? Lämplig sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) Var laddar man upp ett spel? Lämplig sida?Spelet redan klart? ;) du kan ladda upp dom på upl.silentwhisper.net så länge spelet inte är större än 1000 kb typ. Mitt spel är hittils på 61 mappar och det ligger på 550 kb i rar format. men ifall spelet redan är klart mot all förmodan. så ta och leta buggar i det för att sen fixa dom om du hittar några. Förbättra spelet genom att sätta ut fler kistor och grejor, förläng dialogerna och sånt. Och Rätta stavfel i de som redan finns, sätt storbokstav där det ska vara och försnygga dina egna battle animitions ifall du har gjort några genom att kanske lägga till nån flash eller nåt. Lägg till hus och saker i byarna, mer folk och sånt. Blir bara bättre av det :) finns alltid hur mycket som helst att förbättra på alla spel :) edit: stort stavfel edit igen: felstavning i edit :visslar: nu ska nog allt vara rätt Redigerat 3 Augusti 2004 av Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.