Hoppa till innehåll

Rpg Maker 2000 & 2003


Kassler
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 105
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Kassler:

Huvudsakligen används de som switchar, men det ska finnas ännu fler funktioner

 

Jhonen:

Instämmer. :) håller på med världens töntigaste video-version av det, alltså åtminstone 95% film genom hela rasket. Vad sägs om en Foot Factor där man ska stå ut så länge som möjligt med just fötter, och alla tävlande är totalt vansinniga?

Jätteskoj. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst spiel_galn

:o ok jag har typ försökt att ladda ner rpg maker 2003 men det funkade inte att starta programmet...

 

by the way, är det nån som har game maker som vet hur huvudrolls spelen kan gå? (min vill inte röra sig) plz hjälp :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:o ok jag har typ försökt att ladda ner rpg maker 2003 men det funkade inte att starta programmet...

 

by the way, är det nån som har game maker som vet hur huvudrolls spelen kan gå? (min vill inte röra sig) plz hjälp :gitarr:

tog du alla filerna som behövdes :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var laddar man upp ett spel? Lämplig sida?

Spelet redan klart? ;)

 

du kan ladda upp dom på

upl.silentwhisper.net så länge spelet inte är större än 1000 kb typ. Mitt spel är hittils på 61 mappar och det ligger på 550 kb i rar format.

 

men ifall spelet redan är klart mot all förmodan. så ta och leta buggar i det för att sen fixa dom om du hittar några. Förbättra spelet genom att sätta ut fler kistor och grejor, förläng dialogerna och sånt. Och Rätta stavfel i de som redan finns, sätt storbokstav där det ska vara och försnygga dina egna battle animitions ifall du har gjort några genom att kanske lägga till nån flash eller nåt.

Lägg till hus och saker i byarna, mer folk och sånt. Blir bara bättre av det :)

 

finns alltid hur mycket som helst att förbättra på alla spel :)

 

edit: stort stavfel

edit igen: felstavning i edit :visslar: nu ska nog allt vara rätt

Redigerat av Kassler
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...