andennn Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Var på EB games idag och där hade dem fått in ett ps3 som man kunde testa så jag sprang dit direkt. Första intrycket var att det va inte så himla bra grafik som jag trodde ifs va det ett F1 spel men ändå, sen har dem snott xbox kontrollerna lite me dem knapparna därbak. dem är inte klickbara längre utan sånn som man kan trycka in en bit precis som på xbox sen har jag hört att dem har snott nintendos rörelese känsel grej åsså men men. mitt betyg av ps3 i nu fallet ligger på 5/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Jag spelade Motorstorm på PS3 å måndags! Äntligen så har de kommit på att man ska ha R2/L2 precis som på XBox, det ger skönare spelkänsla när man kör bilspel.. Jag blev faktiskt rätt så imponerad.. Mitt betyga av PS3 ligger just nu på 8/10, tycker det verkar riktigt, riktigt bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Har också spelat PS3 när jag var i USA. Spelade spelet Resistance: fall of men. Det är så mycket bättre grafik än Gears of wars till xbox260, mycket roligare också. :cool: Ps3 ligger för mig på 9/10. Den ramlade en siffra pga osköna kontroller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 är ps3 kul då? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 15 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 är ps3 kul då? :blink: asså dät är säkert skitkul MEN palla slänga ut 7000 på en konsol å ca 700 spänn på varje spel. ps3 är en maskin som bara bortskämda ungar eller ungar med rika föräldrar får. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Kan nån posta bild på kontrollerna? Då jag googlar kommer dom där banankontrollerna fram, och dualshockkontrollerna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Kan nån posta bild på kontrollerna? Då jag googlar kommer dom där banankontrollerna fram, och dualshockkontrollerna... Bomerangkontrollerna* :) Det finns nog massor bilder på sonys sida... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Nooooo! Har dem tagit bort L1,L2,R1 och R2 och erstatt dem med R och L knappar? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Kan nån posta bild på kontrollerna? Då jag googlar kommer dom där banankontrollerna fram, och dualshockkontrollerna... Dem ser likadana ut som de gamla, förutom att de är trådlösa typ.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 är ps3 kul då? :blink: Eller de som har sparat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg