sebastiannielse Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Jag vet inte varför det står "ibfrules" som startvärde i lösenordsfältet. Varför står det så... PS: Anledningen till att jag kan se vad som står i lösenordsrutan är att jag har en proxy som kör följande regexp mot alla svar: s/<input([^<>]*)type=(.?)password([^<>]*)>/<input$1type=$2text$3>/gi DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Jag fattar inte riktigt var du ser det där någonstans. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 alltså du ser att det står tex(där du skriver lösenordet)****** men han ser att det står ibfrules Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Tanken med ditt regexp är att den ska byta ut alla passwordfält mot textfält eller? Kan vara något inbyggt skydd mot fulhack i IPB... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastiannielse Skrivet 24 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 (redigerat) Jo, det är det som är meningen med mitt regexp, att byta ut alla lösenordsfält mot textfält, så jag slipper skriva om hela lösenordet när jag "snubblar" på tangenterna. Men frågan är varför det står ibfrules som startvärde i lösenordsfältet? (du kan även se det genom visa källa --> sök efter ifbrules , du kommer till lösenordsfältets "value") Redigerat 24 Mars 2007 av sebastiannielse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 PHP blir till HTML när koden körs. Om det är ett skydd så kommer alltså bara själva resultatet av skyddet att märkas, inte koden som ligger bakom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.