Hoppa till innehåll

Levla


Gäst Xarph
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

Vad brukar du ens göra? Meningen med spelet till 70 är ju att man ska questa/grinda/köra instance eller bara pvpa. Så sluta hoppa runt i städer och gör quest, bästa tipset.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Grinda är det snabbaste sättet att levela, men det är as tråkigt.

:(

 

Och i wow ska man inte komma till 70 fören efter ett par månader

 

Knappast att det är snabbast för levling. Grinda gör man då man behöver både pengar och xp, och om man inte har quest kvar. Varför ska man inte bli lv70 innan ett par månader?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Gripen

kan lvla gratis på din gubbe..det e ju lätt att levla..kan bli lvl 10 på 1 timme..min kompis dock blev 11 på 1 månad :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tog typ 1månad för mig att bli lvl  60-70

 

Visst, sure att du lvlade 70 på en månad när det inte äns gått en månad sen det inlägget lol xD Det har bara gått några dagar..

.................

 

 

Men i alla fall... Enligt mig går det snabbast att grinda, lr iaf ta kill counts quests. Alltså quests där du BARA dödar fiender. Då är det typ grinding + quest. Jag tror inte ni har så mycket att protestera mot det :).

 

Vid lvl... 27-35, 40-43, 46-47, 53-55, 56-57,59-60, 60-62, 63-65, 68-70 är det fasans fullt segt enligt mig. Och som de flesta nog tänker, berätta vilken lvl du är så kan vi nog hjälpa dig bättre!

 

Och som jag alltid brukar säga, Ha en riktigt bra dag! :)

Redigerat av NossLoad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Jag håller med om att lv 40-43, 46-47, 53-55 är det värsta. Även 63-65, då känner man sig tvungen och nöta instance hela tiden.. Och instance i tbc är det värsta man kan göra tycker jag om man vill levla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...