Gäst Great Gonzales Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 Skillnad Mozilla Firefox - Internet Explorer vad är skillnaden??? och vilken av dom är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Skillnad Mozilla Firefox - Internet Explorer vad är skillnaden??? och vilken av dom är bäst? Vet inte direkt vad skillnaden är, men många tycker ju att firefox e bättre.Men nyaste, Internet Explorer 7.0 tycker jag e bättre. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Firefox är snabbare Firefox är säkrare Firefox är mer anpassningsbar. Firefox uppdateras ofta. Med anpassningsbar menar jag att du kan ladda hem egna skins, egna plugins och andra grejer som "pimpar" upp din webbläsare. Det finns ingenting som är bättre med Internet Explorer. Självklart ska man använda firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Jag har alltid använt IE fast nu på senare tid har jag gått över till firefox. Något jag gillar skarpt med det är "flikarna" så varje gång man trycker på en länk på behöver inte ettt nytt internetfönster komma upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 instämmer firefox ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 ok är det gratis och ladda ner osv. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Japp. Det är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Flikar & Tillägg (Ja,jag vet att det finns flikar i IE7 också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Nu postar jag en länk för de som inte orkar söka http://www.mozilla.com/en-US/firefox/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 FireFox är bäst OFF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Själv använder jag mes IE 6. Har hört att man ska kunna "stanna" nedladdningarna på Firefox, tex man ska ladda ner en patch på 500mb och man märker att man inte har tid att ta hem hela, pga nånting, så man kan stanna nedladdningen och fortsätta senare. Sant/Falskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 sant tror jag, jag kommer inte ihåg <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.