Nimtro Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Skrivet 16 Mars 2007 Jag fick ett virus förut idag och det va en trojan häst och en mask men min virusskydd tog bort dom två tror jag. Men när jag ska öppna internet så kommer det upp massor av spam sidor och andra sidor och så har det inte hänt mig förut. Nån som vet hur jag får bort det ? Skulle vara tacksam för ett svar. Citera
Katt Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Skrivet 16 Mars 2007 Kommer fönstren upp, även vid andra tillfällen då du inte är inne på internet? Citera
Nimtro Skrivet 16 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 16 Mars 2007 När jag ska gå in på internet så händer det ingen men efter ett tag så kommer det upp vilken sida som helst upp och det är ganska störande. Citera
ELF Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Skrivet 16 Mars 2007 (redigerat) Du kan ju börja med att köra en sökning med Ad-Aware om du inte redan hjort det. Du kan gå igenom regedit och ta bort det du vet kan tas bort. Det kan vara så att din pop up blocker är avstängd... Redigerat 16 Mars 2007 av TheDarkElf Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.