Gäst 55_66 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Min träslöjdlärare Mats. En gång när min klass pratade för mkt (och jag också) då så blev träslöjd läraren Mats jätte arg och satte på alla maskiner. Och sen när han hade stängt av alla förutom en så sa jag "nu är det bara en maskin kvar" då så satte han på alla maskiner igen. Och vi blev tvugna att lyssna på maskin-ljuden hela lektionen utan att jobba under tiden som han skrev. kan ni inte hålla käft nån gång era CP barn. Han fick sparken sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Min träslöjdlärare Mats. En gång när min klass pratade för mkt (och jag också) då så blev träslöjd läraren Mats jätte arg och satte på alla maskiner. Och sen när han hade stängt av alla förutom en så sa jag "nu är det bara en maskin kvar" då så satte han på alla maskiner igen. Och vi blev tvugna att lyssna på maskin-ljuden hela lektionen utan att jobba under tiden som han skrev. kan ni inte hålla käft nån gång era CP barn. Han fick sparken sen. bra att han fick sparken :P :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miriam Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Våran gamla jympalärare tomas... När en kille inte kunde dansa tillräckligt bra så knuffade han honom så att han flög in i väggen, dessutom rev han min kompis över armen så att hon fick ett ärr... :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 vi hade en vikare en gång, han var en måttligt otrevlig rasist, han fick totaldamp på mig trots att jag var oskyldig till att prata, de som hade pratat mer eller mindre skrek ut att de var dom som snackat, inte jag. men han dampa på mig ändå. när min ordinarie lärare fick reda på det dampade han och porta han vikarien från skolan på livstid och med omedelbar verkan ^_^ :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joinapolarn Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Våran träslöjdslärare är helt enkelt den värsta läraren i Denna Galax!:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Min ''teknik''lärare. När en kille sa till honom att det var metallslöjd (vilket det är) och inte teknik blev lärarn skitsur och sänkte killens betyg :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Min ''teknik''lärare. När en kille sa till honom att det var metallslöjd (vilket det är) och inte teknik blev lärarn skitsur och sänkte killens betyg :huh: Det där borde du berätta för skolans ledning! Det är olagligt att sänka andras betyg om de uppfyller kraven för årskursen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 När lär sig folk att använda SÖK? http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...E4rsta+l%E4rare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xuande Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 (redigerat) Hemkunskaps läraren är en huvudvärk. Gör man nåt fel så dampar hon loss <_< . Då låter hon så här Nej Nej Nej Nej! Å gud vad har du gjort!? Så får man göra om hälften. Hennes mellan namn är pia så vi kallar henne A Pain In The Ass :lol: . Redigerat 23 Augusti 2007 av Velocity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Min är min engelska/svenska lärare. Hon tror att vi är efterblivna så hon förklarar som om vi var 7 åringar.. Har bara ett ord och säga om henne: Sjuk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 (redigerat) Vi har inte så många dåliga lärare atm. Men förra året hade vi en Svenska lärare som hette Åsa. Hon är en riktigt hora.. Hon klagade OM ALLT, och alltid när någon kom försent så igonerade hon denne hela dagen. Sen våran klasslärare, rena h*lvetet, gnäller om allt, skriker om man hostar, river sönder folks häften, sen får man betala för det, m.fl. Det är då bra som f*n att vi slapp honom. I min förra skola hade vi en allt-i-allo lärare, han slog oss, med sin j*vla väska som han hade med sig överallt. Och en i klassen anmälde honom, och sen så hotade läraren honom om något j*vla brott han begått, eller något.. Var trots allt länge sen.. Redigerat 24 Augusti 2007 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 vår spanska lärare från Polen, hon snackar as-snabbt och bryter på polska så man fattar ingenting :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.