Hoppa till innehåll

Vem Är Eran Jobbigaste Lärare?


Inside
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst 55_66

Min träslöjdlärare Mats. En gång när min klass pratade för mkt (och jag också) då så blev träslöjd läraren Mats jätte arg och satte på alla maskiner. Och sen när han hade stängt av alla förutom en så sa jag "nu är det bara en maskin kvar" då så satte han på alla maskiner igen. Och vi blev tvugna att lyssna på maskin-ljuden hela lektionen utan att jobba under tiden som han skrev. kan ni inte hålla käft nån gång era

CP

barn. Han fick sparken sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst jesper93

Min träslöjdlärare Mats. En gång när min klass pratade för mkt (och jag också) då så blev träslöjd läraren Mats jätte arg och satte på alla maskiner. Och sen när han hade stängt av alla förutom en så sa jag "nu är det bara en maskin kvar" då så satte han på alla maskiner igen. Och vi blev tvugna att lyssna på maskin-ljuden hela lektionen utan att jobba under tiden som han skrev. kan ni inte hålla käft nån gång era

CP

barn. Han fick sparken sen.

bra att han fick sparken :P :P :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vi hade en vikare en gång, han var en måttligt otrevlig rasist, han fick totaldamp på mig trots att jag var oskyldig till att prata, de som hade pratat mer eller mindre skrek ut att de var dom som snackat, inte jag. men han dampa på mig ändå. när min ordinarie lärare fick reda på det dampade han och porta han vikarien från skolan på livstid och med omedelbar verkan ^_^ :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Min ''teknik''lärare. När en kille sa till honom att det var metallslöjd (vilket det är) och inte teknik blev lärarn skitsur och sänkte killens betyg :huh:

Det där borde du berätta för skolans ledning! Det är olagligt att sänka andras betyg om de uppfyller kraven för årskursen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hemkunskaps läraren är en huvudvärk. Gör man nåt fel så dampar hon loss <_< . Då låter hon så här Nej Nej Nej Nej! Å gud vad har du gjort!? Så får man göra om hälften. Hennes mellan namn är pia så vi kallar henne A Pain In The Ass :lol: .

Redigerat av Velocity
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har inte så många dåliga lärare atm.

Men förra året hade vi en Svenska lärare som hette Åsa. Hon är en riktigt hora..

Hon klagade OM ALLT, och alltid när någon kom försent så igonerade hon denne hela dagen.

 

Sen våran klasslärare, rena h*lvetet, gnäller om allt, skriker om man hostar, river sönder folks häften, sen får man betala för det, m.fl. Det är då bra som f*n att vi slapp honom.

 

I min förra skola hade vi en allt-i-allo lärare, han slog oss, med sin j*vla väska som han hade med sig överallt.

Och en i klassen anmälde honom, och sen så hotade läraren honom om något j*vla brott han begått, eller något.. Var trots allt länge sen..

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...