ajar Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Tjenare! I väntan på Bioshock, HoV och Assassins Creed tänkte jag köpa ett nytt spel. Jag vill att ni ger mig tips på spel, gärna FPS eller äventyr. Ps. Jag har Call of Duty 3, Just Cause och Dead Rising. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Obilvion är ett äventyrs FPS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Vänta i 2 veckor och köp guitar hero. Eller boka går ju också för den delen. Kommer äga fett på 360 kan jag lova dig!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Nja, jag gillar inte såna där spel. Ge hellre tips på FPS eller äventyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Gears of Wars!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Jag har kört oblivion ganska så länge nu, och tycker fortfarande det är riktigt roligt. Finns väldigt mycket saker o göra, vissa saker tar lång tid o andra kort tid. Det är väldigt blandat vad man kan göra i spelet också. Ena dagen kanske du slåss mot några lejon för o rädda råttor, och andra dan slåss du mot deadras för o rädda männskligheten. Men visst man slåss ju inte bara hela tiden heller... Så ja tycker absolut at du ska ta ett oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Gears of Wars!!!!! Har redan testat det och tyckte inte det var något vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Nej, GoW är överskattat. Som alla här vet är jag kung på Oblivion, så jag tycker att du ska köpa det. Det äger verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Har det bra hållbarhet? Alltså, kan man spela det länge utan att tröttna? Och hur svårt är det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Oblivion e tråkigt Köp Pingis annars xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Vad är det som är så svårt att förstå? Har du tips på äventyr och/eller skjutspel var då god och skriv de här, annars, låt tråden vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 köp lost planet. riktigt grymt spel. det är mycket friare och bättre än gears of war. sjukt detaljerat med dom absolut snyggaste och fetaste explosionerna som nånsin funnits i ett spel. plus en otrolig spelkänsla med mängder av feta vapen, eller varför inte sätta sig i en fet robot och börja mangla. det är ett riktigt j*vla saftigt spel med andra ord. ett självklart köp. så epic, sug mig, capcom FTW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.