Gäst Mujo Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Bara jag som får erektion av skejtdojor.. ne kunde tro det.. posta bilder på era skor och berätta lite om dom. Mina fina circaskor inköpta för det ganska ok priset 499kr på top12 i malmö.. tyvärr börjar dom sno färg från mina byxor så toppen på tungan börjar bli blå :( http://www.top12.se/bilder/002CircaCX506VitL.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Hehe, jag hade nyligen sånna där.. Men jag köpte ett par DC, för nån vecka sen för 1000kr :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Hade DC förut och användes tills det inte återstod särskilt mycket kvar av dem. Skejtskor är grymt snygga i början men har en viss förmåga att slitas ut och bli aningen för skitiga av lite grus ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Hade DC förut och användes tills det inte återstod särskilt mycket kvar av dem. Skejtskor är grymt snygga i början men har en viss förmåga att slitas ut och bli aningen för skitiga av lite grus ibland. Nähä skojjar du :DDet räcker med lite skating i en timma, sen är dom färgade med brunt damm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 (redigerat) tvätt maskin== :D stavning :bah: Redigerat 19 Mars 2007 av RoxZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Warp Basement II SR, eller nåt sånt heter dem, 399 kr stadium göteborg/frölunda torg :) http://img230.imageshack.us/img230/4941/053804ph4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 mums, dom var snygga, gillar iofs inte svarta skor men dom var endå ganska snygga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ioR Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Warp Basement II SR, eller nåt sånt heter dem, 399 kr stadium göteborg/frölunda torg :) http://img230.imageshack.us/img230/4941/053804ph4.jpg Jag har ett par Warp Basement.. Dom e nästan likadana men man ser skilnaden om man kollar noga :P Men mina e ganska slitna nu. Har även ett par Warp Inglewood M, dom e i brunt läder, har dock ingen bild.. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Har ett par Vans, inte för att jag är skejtare men :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Creature : Hehe, jag hade sånna för ett par månader sen. Men du ser det vita på sidan, det gick sönder så det var ett hål där. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Creature : Hehe, jag hade sånna för ett par månader sen. Men du ser det vita på sidan, det gick sönder så det var ett hål där. :D Hah :P Köpte mina för typ två veckor sen, hade likadan förut, de blev så slitna så jag slängde dem x') Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_Player Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 (redigerat) DC skor, 550:-, Svarta med vitt märke :cool: Redigerat 1 Maj 2007 av DS_Player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.